Sunday, December 14, 2008

ARRD

ARRD yang dianjurkan baru-baru ni pun aku sempatlah singgah sekejap. Oleh kerana kesibukan tugas pada awalnya aku menjangkan tak dapat datang ke program ini so aku pun buat keputusan tak mahu register. Last minit pada 13 Disember 2008 lebih kurang jam 6.30pm aku sampai kerumah 9M2PD dan sempatlah berjumpa rakan-rakan. Acara kemuncak pada sebelah malam aku tak sempat nak join..

Yg paling best adalah pertemuan aku dengan org yang mula-mula meperkenalkan radio amatur kepada aku pada tahun 2001 atau 2002 kalau tak silap. Namanya Azmi(ex boss), callsign 9W2AQ

9W2KDU dan jualannya..beli-beli jangan tak beli..

Berbaris panjang mendapatkan goodies..macam kat IKEA ajer..

Huh..bergayut-gayut anten..anten

9W2FYZ, 9W2GUU, 9W2RBY, 9W2MEZ, 9W2KBM dan 9W2FRD dari kerayong,temerloh pun datang..bravo-bravo..

2 comments:

  1. Salam Rudy, aktif lagi ke skrg ni? selalu kat freq mana? saya baru pasang balik radio kat keta. btw, saya sentiasa monitor V22.

    -azmi www.maltronix.com

    ReplyDelete
  2. adoi..baru perasa bro azmi..hehe

    ReplyDelete