Sunday, October 12, 2008

Peperiksaan RAE 2008-2

Hi rakana-rakan notis peperiksaan RAE sudahpun dikeluarkan oleh pihak SKMM. Oleh itu rakan rakan boleh mendapatkan borang permohonan RAE di mana-mana ofis SKMM yang disenaraikan. Untuk notis penuh sila click disini ..Notis RAE

Untuk panduan rakan rakan juga disini saya sertakan PDF files untuk rakan-rakan download MCMC Guidelines For Amateur untuk rujukan rakan-rakan. Sila click sini. Insyaallah saya akan cuba uploadkan soalan-soalan RAE yang lepas, dan lain-lain maklumat lagi yang ada dalam simpanan saya. Harap rakan-rakan yang browse boleh sebarkan link blog saya ini atau link donwload files saya di alamat ini untuk maklumat semua.

Semasa saya mengambil exam pada tahun yang lepas melalui pengalaman saya begitu susah sekali untuk mendapat maklumat-maklumat ini kecuali bagi yang rajin-rajin. he he..maklumlah saya ni kurang rajin..ok 73

No comments:

Post a Comment