Tuesday, April 21, 2009

Tahniah yg baru lulus CW test Bulan April 2009

Tahniah diucapkan kepada mereka yang lulus CW. 10 dari 30 orang adalah jumlah yang boleh diganggakan. Anak buah 9M2PZ mendapat pencapaian 2 daripada 3. Salah seorang daripadanya bersemangat untuk mendapatkan T-Shirt dari saya setelah berjaya bekerja 18wpm dengan saya. Saya akan membuat baju yang sebaik-baiknya Insya Allah. Kepada sahabat karib saya 9W2YEH saya mengucapkan tahniah. beliau belajar bersungguh-sungguh dan mendidiplinkan diri dengan penuh keazaman. Di Pulau Langkawi, saya harap keyernya akan terus digunakan di 40 meter nanti.

Kepafa mereka yang gagal, janganlah putus asa. Semaikan semangat dan keazaman. Tanyalah rakan0rakan mereka yang sudah berjaya.

Sehingga jam 12.43pm keputusan rasmi sessi penerimaan yang dikeluarkan oleh MCMC
adalah seperti berikut:

Yang lulus adalah:
1.9W2FCC-AZIZ
2.9W2YEH-ALIAS
3.9W2NWA-ANUAR
4.9W2PVA-GUNARI
5.9W2LLK-HAIRY
6.9W2IBR-IBRAHIM
7.9W2BYE-ARIFFIN
8.9W2KMU-MUSTAFA
9.9W2JEN-SAIFUL
10.9W2MZR-MAZRU

Petikan dari blog 9M2MGL

No comments:

Post a Comment