Thursday, November 27, 2008

Putrajaya dan PICC

Hi pekabor lama tak menulis ni..ada masanya gian pulak kalau dah lama tak menulis blog ni. Baru-baru ni aku buat kerja sket kat putrajaya dan PICC atau Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya. Tak kusangka banyak lagi tempat di Putrajaya ni yang aku belum pergi dan belum sempat dijengah. Banyak tempat yang indah dan sesuai untuk bersantai-santai bersama keluarga dengan FREE of Charge..Kenapa FOC sebab..tak perlu bayar parking dan tak perlu beli ticket untuk bersantai-santai

Ini Iskandar dan Nazri sedang buat kerja..pagi tu sampai jam 2pg

Ni kaunter pendaftaran PICC

Aku tengah makan koci..he he acah jer..

2 batang antenna yang seakan antena radio..nanti aku buat kajian

Jambatan apa yer..tak pasti tapi memang cantik..

Dah nak hujan sangat masa aku ambik gambar ni..

Na try jugak naik jambatan nih!!

Inilah PICC

Pemandangan dari atas PICC

No comments:

Post a Comment