Sunday, May 10, 2009

Eyebal Melaka sempena Jom Kayuh

Baru-baru ni 9 dan 10 Mei 2009 aku ke Melaka sempena program Jom Kayuh anjuran PRADAS. Walaupun tidak menyertai sepenuhnya program kayuhan ini namun kami sekadar ke Melaka untuk bertemu dan bereyeball dengan rakan-rakan.
Terima kasih kepada beberapa rakan yang banyak membantu sepanjang perjalanan ke Melaka, dek kerana selalu tersesat.
Ofcourse ucapan terima kasih tak terhingga kepada 9W2ZNL dan isteri kerana belanja makan kat Restoran Ikan Bakar Malai dan temankan kami pulak berjalan ke pantai puteri. Thx to 9W2MHG yang sempat datang ke pantai bersama isteri walaupun sedang berkerja.
Oh ya..malam tu sempat eyeball dengan Pengurus Astra Melaka iaitu 9W2USM, Bang Mustafa. Thx jugaklah belanja kami semua makan-makan dan TT sampai jam 3 pagi di sekitar Ujung Pasir.
Last but not least thx also to 9W2MLW(Cikgu Jin..betul ke spelling ni??), 9W2DXL(Din), 9W2EAK(Wan) kerana temankan kami makan asam pedas sebelum bertolak balik ke KL.
Cherios jumpa lagi...73..

aku dan bang Zainal, 9W2ZNL

aku, DXL,MLW,EAK,ZNL(berdiri)

aku..USM,Harmnic USM, dan ZNL

ZNL, Wife ZNL dan MEZ(wife aku ler..)

No comments:

Post a Comment