Sunday, March 1, 2009

Konvoi Cik Kiah Ke Melaka - 1-3-2009

Jam 11 pagi, 1 March 2009 satu gerombolan rombongan cik kiah telah bergerak dari Petronas Hentian Seremban ke Majlis Perkahwinan mara(nama timangan kepada 9W2WNA). Rombongan yg bergerak dalam konvoi ala-ala Le Tour De Langkawi ini telah diringi oleh Marshall yang terdiri dari sebuah Truck 4/4 by CAE dan Wira Biru (PRSG yang tidak asing lagi oleh gang radio), serta Abg Zamri (yg tak berapa sihat hari tu..mungkin hari lain lebih sihat nanti..)
Ohya..rombongan ini berjumlah 25 buah kereta. Sampai di hentian Senawang rombongan bertambah ramai bila gerombolan nakhoda kapal dari Batu 3 (9W2AIF-Pak Amir) dan Kapten Super Duper Badrul atau 9W2BDL telah bergabung membentuk armada yang terbesau(..opsss bahasa 9W2MHG pulak)..
Sebelum berlepas kapal 9W2SIC(yg baru cukur tuh..) melakukan proses yg biasa kita buat..iatu tukar tayar..


Kelihatan Abg Shukor sedang melakonkan aksi menelefon ke 999 untuk bantuan kecemasan..cukup berkesan sekali lakonan beliau masa tuh..

Gang Gang Kereta..yg konvoi..

9W2POK(Apok..), 9W2KKD(Pak Lurah/ Alias), 9W2MOD( Mod lah..apa lagi) sedang serius membincangkan masalah dan hala tujju radio amatur dalam globalisasi ekonomi dan Asean Free Trade Area..atau AFTA

Depa ni sedap ajer nampaknya..mungkin time kami sampai tuh..memang tengah hidang nasi..jadi makan besau ler...(Kata 9W2MHG)

9W2BDL(Badrull..), 9W2BEC, Hmm lupa callsign abg yg baju putih ni.., 9W2EAK(erwan) dan MOD sedang menunggu di Exit Melaka..

REJ dan MEZ posing sakan di sebelah pengantin..tapi anak-anak dia org tinggal kat bawah..kesian bebudak 3 org tuh..

Inilah pengantin..bab pinang dibelah dua tuh..


Lihat lagi gambor disini

No comments:

Post a Comment